Ludo ergo sum – O interaktywnej przemocy inaczej

W tym tygodniu w tekście z cyklu Ludo ergo sum zabieram głos w sprawie, w której każda szanująca się osoba pisząca o grach głos zabrać powinna ;) Spoglądam jednak na temat z nieco innej strony, próbując odpowiedzieć na pytanie, dlaczego powszechne w wielu kręgach przekonanie o większej szkodliwości przemocy w grach w porównaniu z przemocą w filmach jest błędne. Zapraszam do lektury.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s