Zawsze lubiłam sprzątać

Nie, to wbrew pozorom nie osobiste wyznanie, tylko tytuł piosenki Martyny Jakubowicz, który akurat dobrze pasuje do tego wpisu :) Postanowiłam uporządkować nieco czwartą, linkową kolumnę Altergrania. Usunęłam z niej odnośniki do stron, które od kilku miesięcy nie są aktualizowane, a które w momencie, gdy zakładałam bloga, jeszcze funkcjonowały. Dodałam za to nowe, znalezione i zasubskrybowane przeze mnie w międzyczasie – dotyczy to zwłaszcza blogów zagranicznych i polskich. Prowadzone są przez badaczy, dziennikarzy, twórców, albo po prostu graczy. Niektóre utrzymane są w poważniejszym, inne w lżejszym tonie. Wszystkie łączy jedno: ciekawy sposób pisania o grach i/lub kulturze grania. Polecam kliknąć, przeczytać po kilka wpisów i sprawdzić, czy tematyka i styl autora nam odpowiadają. Warto.

Poza blogami dodałam linki do trzech tematycznych serwisów – kompleksowych źródeł informacji o tym, co dzieje się w konkretnych gałęziach rynku: Serious Games Source („gry poważne”), Worlds In Motion (gry MMO i wirtualne światy online) oraz Indie Games (gry niezależne).

Dodaj komentarz