Urodzinowo-rewolucyjnie

Wrzesień tego roku jest miesiącem, w którym Altergranie obchodzi swoje pierwsze urodziny. Z perspektywy czasu nie żałuję ani trochę decyzji o rozpoczęciu blogowania – jest to co prawda zajęcie dość praco- i czasochłonne, ale przede wszystkim satysfakcjonujące. Poszerza horyzonty, uczy dyscypliny, pomaga szlifować styl, a także owocuje w liczne okazje do inspirującej wymiany poglądów i zawierania znajomości (nie tylko wirtualnych zresztą) z ciekawymi ludźmi, którzy myślą podobnie i interesują się podobnymi sprawami. Mogę jak sądzę z czystym sumieniem uznać, że cel, który obrałam sobie na początku przygody z Altergraniem, został przynajmniej częściowo osiągnięty.

W moim życiu jednak wkrótce nastąpi mała rewolucja i przez najbliższych kilkanaście tygodni online będę bywać raczej sporadycznie. Ponieważ nie chcę blogować na pół czy wręcz ćwierć gwizdka, uznałam, że uczciwiej będzie zawiesić na ten czas działalność Altergrania. Ponowny start bloga planuję na styczeń, ale równie dobrze może być to nieco wcześniej lub nieco później, bo jak mawiał Woody Allen, jeśli chcesz rozśmieszyć Boga, opowiedz mu o swoich planach na przyszłość :-) W każdym razie z chęcią powrócę do tego łączącego przyjemne z pożytecznym hobby, za jakie uważam pisanie o grach i kulturze je otaczającej.

Gdyby któryś z czytelników nie chciał przegapić momentu restartu Altergrania, proponuję przesłać na mój adres louvette[at]gmail[dot]com maila, a w odpowiednim czasie roześlę stosowną wiadomość. Osoby, które trafią tu – przypadkiem lub nie – w międzyczasie, zapraszam natomiast do eksplorowania archiwum bloga. Tymczasem – do napisania!

9 thoughts on “Urodzinowo-rewolucyjnie

  1. Pierwsze, co chciałem napisać to „powiedz, że żartujesz z tym styczniem” :) Niedobrze, niedobrze, ciężko teraz o otwarte umysły w tym dziale tematycznym i po polsku.. Tak czy inaczej powodzenia i do następnego wpisu :)

  2. Duża szkoda, ale być może taka przerwa okaże się jakoś pomocna – czasem dobrze zostawić coś za sobą, by po jakimś czasie móc spojrzeć na wszystko świeżym okiem i rozpocząć nowy rozdział ze świeżym zapasem sił.
    Dziękuję za świetny blog, inspirujące dyskusje i życzę sukcesów także offline.

    Serdecznie pozdrawiam
    Olaf Szewczyk

  3. Dziękuję za miłe słowa i życzenia. Ja natomiast życzę ze wszech miar udanej jesieni, nie tylko pod względem gier oczywiście :) Obiecuję powrócić do blogowania, jak tylko sytuacja w miarę się ustabilizuje i będę dysponować czymś na kształt wolnego czasu, a przerwę zgodnie z sugestią (i własnym zamierzeniem zresztą też) potraktować jako okazję do spojrzenia na wszystko z dystansem i na świeżo.

  4. Ja też dziękuję za Twój dotychczasowy wysiłek. Masz świetne podejście do tematu, masę rzeczy się tu dowiedziałem, dyskusje były fajne.
    Szczerze mówiąc na Twój blog trafiłem dopiero w marcu, kiedy założyłem swój. Początkowo nawet chciałem zmienić nazwę u siebie żeby nie przypomiała Twojej. Ale zdecydowałem, że czas pokaże jak różne są nasze cele i upodobania.
    Powodzenia życzę i szybkiego (pod warunkiem, że miłego ;) powrotu do pisania.

  5. Dzięki bioforger. Jakoś nigdy nie pomyślałam, że nazwy naszych blogów są podobne – ale taka przypadkowa zbieżność pokazuje jak sądzę, że zmierzamy w podobnym (choć nie identycznym) kierunku. Życzę nieprzemijającej przyjemności z pisania, na pewno będę co jakiś czas na AntyGry zaglądać, bo na szczęście czytanie aż tak mocno czasowo nie absorbuje :)

  6. Najlepszego!

    Życzę Tobie spokojnego i pozytywnego rozstrzygnięcia w życiu „poza blogowym”, a sobie oraz czytelnikom/użytkownikom jak najszybszego powrotu do blogowania;)

    Pozdrawiam

  7. Witam,
    Próbowałem odnaleźć adres e-mail do prowadzącej ten blog (a właściwie to juz powoli chyba przekształca się w mini-portal:)), ale mi sie nie udało, więc prosiłbym o kontakt na kamil.jach@gmail.com, mam sprawę.
    Z góry dziękuję.

Skomentuj

