Ludologiczny magazyn Techstów

Odhibernowuję na chwilę Altergranie, bo powód do tego jest niekwestionowany. Ukazał się nowy numer magazynu Techsty poświęcony grom dzieciństwa, w którym i ja mam swój skromny udział. Rzecz ma dla mnie posmak lekko sentymentalny, bo dział o grach na stronie Techstów, na który trafiłam przypadkiem prawie dekadę temu, pośrednio zainspirował mnie do założenia bloga. Poza tym Mariuszowi Pisarskiemu i spółce należą się słowa uznania za konsekwentne zajmowanie się mało popularnym tematem związków literatury z cyfrowymi mediami (Uważacie, że ambitne, niszowe gry nie cieszą się wystarczającym zainteresowaniem mediów? W porównaniu z literaturą hipertekstową robią w nich prawdziwą furorę!).

W dodatku gdy do skrzynki mailowej trafia tak stylowa grafika, nie mogę sobie odmówić publikacji. Gorąco polecam lekturę.

4 thoughts on “Ludologiczny magazyn Techstów

Skomentuj

