Paszporty Polityki dla twórców kultury cyfrowej

Ahoj, macham łapką na znak życia! Tyle się ostatnio u mnie dzieje, że gry (i nie tylko one zresztą) poszły w odstawkę. Dość powiedzieć, że Altergranie nadaje teraz ze zgoła innego zakątku Europy. Powrót do pisania będzie zapewne powolny i stopniowy, ale pióra łamać nie zamierzam.

Na razie wpadam tu na chwilę, by podzielić się świetną wiadomością: najnowsza edycja Paszportów Polityki będzie miała nową kategorię – kultura cyfrowa (ze szczególnym uwzględnieniem gier). Najwyższy czas! Miałam przyjemność znaleźć się w znamienitym gronie nominujących. Kandydatów do nagrody poznamy 7 grudnia, a zwycięzcę miesiąc później. Cytując Bartka Chacińskiego: osobiście nie mogę się doczekać.

3 thoughts on “Paszporty Polityki dla twórców kultury cyfrowej

      • Nominacje są najlepsze z możliwych w tym roku, super! Zresztą ci, którym akurat nagroda nie przypadnie – zapewne jeszcze wrócą na listę nominowanych w kolejnych latach. Sądzę że powinno jednak dostać 11-bit studios (wciąż czasem grywam z TWoM), choć w „Bound” studia Plastic niestety nie grałem (nie mam PS4).
        Może to wszystko się przyczyni do powrotu recenzji takich gier i dłuższych tekstów Olafa Szewczyka w Polityce. Ja, jak wcześniej pisałem, musiałem spasować z powodu mojego braku czasu/cierpliwości i trochę braku pieniędzy redakcji na Technopolis. W ogóle jest coraz mniej miejsc gdzie można poczytać ciekawiej o grach, ale – całe szczęście – jest po prostu masa ciekawych gier. Czasem myślę, że to całe ambitniejsze pisanie jest już teraz nie tak potrzebne jak parę lat temu – krople wydrążyły skałę – i teraz można sobie po prostu spokojnie kupować i grać ;)

Skomentuj

